Problem nekterych lokaci se stahovanim obrazku z webu

Čtvrtek Duben 22 16:02:10 CEST 2010

On Thu, 22 Apr 2010, Vladimir Macek wrote:

> A nejen ta fragmentace je tam videt. :(

To není fragmentace ale segmentace.

> Je zrejme, ze hostitel mi zapomina nektere pakety odchozi
> z virtualniho serveru SNATovat! Tcpdump na vnejsi rozhrani ukazuje, ze
> se tak obcas skutecne deje:

Ano a to by ten problém vysvětlovalo. Teď je ještě otázka, proč se to děje
a proč zrovna v případě lidí připojených na nějakou síť. Podle čeho jsou
ty záznamy filtrované? Nemohlo tam třeba mezitím přijít od ISP něco, co
odstřelilo záznam z conntracku, třeba nějaké divné ICMP? (K nám divných
ICMP chodí mraky; zvlášť zábavné jsou redirekty, kde se nám snaží
vysvětlit, že máme v jejich síti používat nějaký jiný router.)

--
Pavel Kankovsky aka Peak                          / Jeremiah 9:21        \
"For death is come up into our MS Windows(tm)..." \ 21st century edition /