Re: Abecední řazení v Linuxu (LC_COLLATE)

Pondělí Duben 26 10:00:27 CEST 2010

On Mon, 26 Apr 2010, Martin Edlman wrote:

> Chci seřadit Zdvořilý, Zdražil, ZD Písek
> Očekávám ZD Písek, Zdražil, Zdvořilý
> Dostanu Zdražil, ZD Písek, Zdvořilý
>
> Tedy mezera v ZD Písek se ignoruje a řadí se jako ZDPísek.

Ale "ZD Písek" by mělo být řazeno před "Zdražil" bez ohledu na to, zda se
mezera zohledňuje, či nikoli, protože "zdp" je před "zdr" (a velikost
písmen se bere do úvahy až pozdějším průchodu).

(A mne tedy sort vrací jako první ten ZD Písek. CentOS 5.)

Zbylé věci byly vyřešeny dřív, než jsem stačil odeslat odpověď.
Nicméně místo přepisování std. locale bych možná doporučil výrobu nové
varianty a la "cs_CZ na -ch".

--
Pavel Kankovsky aka Peak                          / Jeremiah 9:21        \
"For death is come up into our MS Windows(tm)..." \ 21st century edition /