VYRESENO, Re: Nahodile vypadky SNATovani behem spojeni (was: Re: Problem nekterych lokaci se stahovanim obrazku z webu)

Vladimir Macek macek na sandbox.cz
Pondělí Duben 26 10:43:18 CEST 2010

Tak se zda, ze je to vyreseno! Klient hlasi, ze muze stahovat bez problemu.

Pomohlo spustit toto ve virtualnim serveru (eth0 je virtualni sitovka
e1000):

    # turning off the tcp segmentation offload
    ethtool -K eth0 tso off

Predpokladam, ze je to spis workaround proti nejakemu bugu. Pri vetsich
upgradech hostitele budu testovat, zda je stale potreba.

Dekuju reagujicim, ponoukli jste me spravnym smerem. Toto byl jeden z
nejobtiznejsich problemu, ktere jsem s Linuxem kdy resil a tahl se
dlouhe mesice.

Nikdo mi ty hodiny nezaplati... chjo. Tak jsem aspon bohatsi o
zkusenost, ze ne vsechno ma v UNIXu jednoduche reseni. :)

--
\//\/\ : Vladimir Macek : http://macek.sandbox.cz : +420 608 978 164