fglrx a blikani obrazovky

Martin Špirk martin.konference na seznam.cz
Úterý Duben 27 11:10:52 CEST 2010

Ahoj,

chtel bych se zeptat jestli se nekdo nesetkal s nasledujicim problemem:

Nova deska Gigabyte, chipset AMD 760G (integrovana grafika Radeon HD 3000),
openSUSE 11.2

Problem se tyka suspend/resume. Pokud pouzivam ovladac radeonhd, je probuzeni
bez problemu, ale pri pouziti fglrx po probuzeni na obrazovce blikaji takove
vodorovne carky a cast obrazu je zdvojena.
Asi mi reknete dobre mi tak a at se drzim opensource. Ale s pouzitim flgrx ma
sestava o kus nizsi spotrebu, takze bych to rad rozchodil, navic za to
samotne fglrx snad ani nemuze. Zkousel jsem totiz pred uspanim ukoncit X,
vyhodit modul fglrx a dokonce cele flgrx odinstalovat a po probuzeni znovu
nainstalovat, stejne to vzdy blikalo.
Blikani obcas prestane, zda se ze v pripade intenzivnejsi IO (flashka).
Nemate nekdo tipy jak to odstranit, pripadne jak nastavit radeonhd aby byla
nizsi spotreba?
Zkousel jsem: vypnout dri, vypnout framebuffer,vsechny kombinace priepinacu u
s2ram...

Diky, Martin