OT: Smysl spamu?

Vladimir Macek macek na sandbox.cz
Středa Srpen 4 21:52:20 CEST 2010

Zdravim,

chapete nekdo, jaky je smysl tohoto spamu?

Je mozny, ze by to nekdo myslel vazne, ze proste hleda kamarada? :)

Nebo tim proste harvestuji zive adresy duverivcu se srdci na dlanich?

Chtel jsem to naivne poslat do konference stopspam na krypta.cz, ze ktere
jsem dostal posledni zpravu pred vice nez tremi lety. Mezitim zmizela
domena, takze predpokladam, ze i konference. Probiraly se tam zajimave
veci, nevite nekdo o podobne?

--
\//\/\ : Vladimir Macek : http://macek.sandbox.cz : +420 608 978 164