Záměna systémový PATA -> SATA

Pavel Krafcik linkon na pjk.cz
Sobota Srpen 7 12:50:54 CEST 2010

Je to Centos 5.5, 32b

fstab se orientuje přes LABEL a label SATA disku jsem nastavil a
zkontroloval. Starý disk jsem odpojil, takže se disky nemohly hádat.
Problém je, že se to chová divně. Bios by měl zahlásit, že disk
neobsahuje system, ale mlčí. Jenže system nenbíhá. Na monitoru je vidět
v levém horním rohu blikající kurzor a jinak se nic neděje. Žádné
poznámky "stage...", které grub ukazuje.