Re: Záměna systémový PATA -> SATA

Oto Buchta tapik na buchtovi.cz
Neděle Srpen 8 10:54:39 CEST 2010

2010/8/7 Martin Kraus <lists_mk na wujiman.net>:

> jak psal kolega, pokud mate v device map (hd0) /dev/hda a ted se snazite
> nainstalovat na (hd0), tak se to instaluje na /dev/hda, ne na /dev/sda. zrovna

Toto ale podle meho neresi to, proc BIOS "neco" z MBR toho SATA
natahne. Pokud tam nic neni,
mel by preci pri bootu zarvat, ze nema disk se systemem, ne? A grub v
BIOSu asi nebude ;-)

Takze nejak musel grub poznat, ze instalaci ma provest na onen SATA
disk. Je mi potom zahadou,
proc to nema poznat pro bootu.

> vcera jsem to resil. root (hd0) /dev/sda to take resi, protoze prave presmahne
> detekci z device.map.

Presto bych to zkusil - pokazit to snad nic nemuze, ne? ;-)
--
Oto 'tapik' Buchta, tapik na buchtovi.cz, http://tapikuv.blogspot.com