opensuse 11.2 - povolit PAE na i686 (x86) s pae kernel

Oto Buchta tapik na buchtovi.cz
Úterý Srpen 17 11:45:37 CEST 2010

Je to velice jednoduche. PAE kernel je distribuovany tak, aby lezel
vedle normalniho kernelu. Jak samotny kernel, tak i soubory initrd ,
config atd maji priponu pae. Staci tedy otevrit /boot/grub/menu.lst,
zkopirovat konfiruraci stavajiciho bootovaciho kernelu, pridat za
vsechny soubory -pae a rebootovat. Melo by to slapat.

Ale divim se, ze to sam yast do menu.lst nepridal...