Dist-upgrade Ubuntu Karmic=>Lucid

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Úterý Srpen 31 19:51:41 CEST 2010

Dd,

On Tue, Aug 31, 2010 at 04:04:14PM +0200, "Petr \"Qaxi\" Klíma" wrote:

> ale tohle pomohlo ....
>
> pak uz jen
>
> # apt-get -f install
> # apt-get dist-upgrade
>
> a voila ...

jo jo... Ale tohle je opravdu nouzovka, příště vřele doporučuju
postup pomocí do-release-upgrade (jak už tu psal kterýsi kolega).
Sice jsem se vyjímečně bez těchto obezliček neobešel (tedy hlavně
v začátcích toho tool-u), ale např. v sobotu jsem u kamaráda
přecházel z karmic na lucid pomocí do-release-upgrade a bylo to
na lusknutí prsty a bez jakýchkoliv obezliček...

> Děkuji ...

Není zač...

>       Petr Klíma
>    <qaxi na seznam.cz>

Zdraví
Honza Marek
--
Ing. Jan Marek               | Nez mi poslete prilohu .doc, .xls
University of South Bohemia  | nebo .ppt, prectete si, prosim,