Nabídka zaměstnání: Hledáme schopného linuxáka do našeho kolektivu.

Martin Kraus martin.kraus na wujiman.net
Čtvrtek Prosinec 2 21:30:34 CET 2010

On Thu, Dec 02, 2010 at 11:10:42AM +0100, Martin Kejik wrote:
> Jsme nemocniční informatici - síťaři a hledáme nového spolupracovníka/ky na plný úvazek.
> Nemůžeme nabídnout plat jako nadnárodní firma (čti „redhet“) ale můžeme nabídnout jiné výhody:
> různorodou a zajímavou tvůrčí práci
> zázemí dobrého kolektivu
> práci s nejnovějšími technologiemi
> možnost specializace
> možnost dalšího vzdělávání
> zázemí zdravotní péče v moderní nemocnici
>
> Požadujeme:
> alespoň základní znalost Linuxu (znalost i jiných „operačních“ systémů výhodou)
> alespoň základní znalosti síťových technologií
> [...]

Dobry den.
  Muzete mi prosim zaslat vice informaci? Co je to za sit, co je naplni prace,
kolik tak odhadem za to je atd.
Pracoval jsem ted sest let jako spravce ISP v Praze, takze mam zkusenosti s
fungovanim siti jak ve firemnim prostredi tak fungovani Internetu jako
takoveho.
Stavim servery (email,web,dns,ticketing apod.), vpn pripojovani
uzivatelu/pobocek a obecne vse co se vyuziva. Stavel jsem i televizni server a
kamerovy system, ale to byla spis takova nahoda, nez ze bych s tim mel vyrazne
zkusenosti.

dekuji
s pozdravem
Martin Kraus