Inkscape: gradient zahnuty podel cesty

Jan Kasprzak kas na fi.muni.cz
Pondělí Prosinec 6 08:56:19 CET 2010

Adam Pribyl wrote:
: On Fri, 3 Dec 2010, Jan Kasprzak wrote:
:
: >	Dobry den,
: >
: >potrebuju v inkscape udelat zhruba neco takovehoto:
: >
: >http://www.fi.muni.cz/~kas/tmp/throttle0.png
: >http://www.fi.muni.cz/~kas/tmp/throttle0.svg
: >
: >jen s tim rozdilem, aby ten vnitrni zeleno-zluto-cerveny gradient nebyl
: >linearni, ale byl aplikovany "podel" te casti kruznice. Kdyz se podivate
: >poradne, tak vpravo dole uz to zase jde do oranzove, gradient je tedy
: >linearni aplikovany na ten stroke bez ohledu na jeho tvar.
: >
: >Zkousel jsem hledat v ruznych diskusich, ale nic rozumneho jsem nenasel.
: >Tusite nekdo jak se toto udela?
:
: Zde se pise
: https://answers.launchpad.net/inkscape/+question/111147
: ze gradienty nelze ohybat. Vyresil bych to tak, ze bych oblouk rozdelil na
: nekolik segmentu (min 3) a tem pridelil gradienty jako tecnu k oblouku.

	Jo, tak nejak jsem to vyresil. Prijde mi to ale nehezke :-)

-Yenya

| http://www.fi.muni.cz/~kas/    Journal: http://www.fi.muni.cz/~kas/blog/ |
Please don't top post and in particular don't attach entire digests to your
mail or we'll all soon be using bittorrent to read the list.     --Alan Cox