caste pady OS

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Sobota Prosinec 11 13:50:44 CET 2010

Já myslím, že jo, ale nikdy jsem ho nezkoušel. Případně stáhnout ISO
memtestu a vypálit. Ještě mě napadlo, že by to mohl dělat disk/kabely/řadič.
Pokud nastane nějaká chyba a disk přestane komunikovat, samozřejmě to dost
nepěkně zatuhne. Mně takto občas mrzne disk na USB (nedostatek SATA portů),
jenže tam není nic důležitýho, takže zbytek systému funguje dál...