caste pady OS

Martin Kraus lists_mk na wujiman.net
Sobota Prosinec 11 15:05:30 CET 2010

On Sat, Dec 11, 2010 at 01:37:33PM +0100, Milos Prudek wrote:
> Je to linux pro amd64. Co to pro tento problém znamená?

tak je to prece jen jina architektura, bug v jednom nemusi byt bug v druhem.
kdyz je tam 6GB ram tak musi ia32 bezet pod PAE a jsou tam ruzne situace kdy
nemusi static pamet i kdyz je ji spousta volne.

> V kterem logu konkretne? (konzole neni videt, PC je vzdy v grafickem
> rezimu, v KDE 4).

asi /var/log/syslog

> Diky za tip, neco takoveho jsem jeste nedelal, nejprve bych musel
> koupit seriovy kabel.

je to celkem jednoduche, jen se musi koupit laplink nebo krizitko na seriovy
kabel.

ten pocitac se zasekne nebo se sam restartuje? zasekne se i kdyz na tom nikdo
nic nedela a funguje to jenom jako server? pokud ano, tak by slo pomoci
ctrl+alt+f1 skocit na linuxovy vt a kouknout, zda to neco zajimaveho nevypise.

jeste me napadlo, co je tam za grafickou kartu? neni to nahodou intel?

mk