ITX motherboard se dvěma PCI, nebo PCIe

Michal Dobes dobes na tes.eu
Sobota Prosinec 11 21:19:02 CET 2010

Dne 11.12.2010 19:59, Petr Stehlik napsal(a):
> No myslel jsem u nas, vsude kde jsem to nasel tak uz to bylo "vyprodano".

Desek podobného typu se dá koupit hafo i u nás.
Je třeba rozdělit asi dvě skupiny:
a) chci to levně = koukejte třeba po deskách od JetWay,
ty miniITX mají na sobě jejich rozšiřující konektor
do kterého se dělá řada kartiček, včetně 4x sériák nebo
i 3x gigový ethernet.
Levněji než u nás koupíte na eBay.

Mám vyzkoušeno pár kousků NC92-330-LF, ale do rozšiřujícího konektoru
jsem dával trojsíťovku (s Realtec verzí jsem míval problémy,
když komunikovalo víc portů současně, tak "umíral" disk, Intel verze
se zdá dle reportu OK). Provozováno pod CentOS4 a CentOS5.
Např:
http://www.jetway.com.tw/jw/ipcboard_view.asp?productid=573&proname=NC92-330-LF
plus
http://www.jetway.com.tw/jw/ipcboard_view.asp?productid=787&proname=AD4COMCB

b) chcete něco do průmyslového prostředí, pak je i nás dost prodejců
komponent pro průmyslovou automatizaci třeba s komponentami od IEi
(=skoro noname) až po Moxa (=takový standard).
Máme také v provozu pár kusů a OK od obojího, ale cena je tak 3x tolik
co varianta a.
Např:
http://www.ieiworld.com/product_groups/industrial/content.aspx?gid=09049552811981014603&cid=08141362043512651539&id=0A166519576798487144
http://www.moxa.com/product/V2426.htm