caste pady OS

Petr Vavra petr na 4www.cz
Neděle Prosinec 12 19:52:15 CET 2010

Bingo.

Performance Enhance (to je vlastne nastaveni automatickeho pretaktovani,
zjednodusene receno) Turbo - to znamena, ze se to snazi vyzdimat z
pameti/procesoru co se da tak, aby to jeste jakz takz bezelo, coz je
dobre mozna na hry, ale urcite ne na dlouhodobe stabilni system. Jinak
co jsem si tak testoval, tak pri stejnem nastaveni techto taktovacich
nesmyslu je system v linuxu mene stabilni nez ve windows.

Pokud to chcete stabilni, nechte DRAM Timing na Auto (precte si to z SPD
cipu, na co je udelany modul a presne to mu nastavi), pripadne zkuste
to, co jste nastavil (tj. tech 7-7-7-15 - ad rozumne - dejte tam to, na
co jsou ty nejpomalejsi pameti) pri ruznych pametech (osobne bych tam
nechal jeden druh pameti, nemichal bych to) a Performance Enhance dejte
na __Standard__ - nic jineho (kdyz nevite co to znamena, neprenastavujte
to, jestli to chcete vedet, prectete si navod k desce, zminka tam snad
je). Radsi s vykonem o nejake procento niz a stabilne, nez system co pada.

Petr Vavra