caste pady OS

Martin Kraus lists_mk na wujiman.net
Čtvrtek Prosinec 16 16:59:53 CET 2010

On Thu, Dec 16, 2010 at 10:23:33AM +0100, Milos Prudek wrote:

> OK, zjistil jsem že se dá kabel koupit hotový. Myslel jsem že bych
> si ho musel udělat sám, to mi moc nejde.

kabel se da normalne koupit, to jsem asi nenapsal. proste seriovy laplink,
staval pred rokem asi 150kc.

> Na mereni teploty procesoru budu muset aktivovat lmsensors.

me kdyz se prehriva procesor, tak to jadro zaloguje a resne pocitac, takze
pokud se to seka, tak to je bud bug v jadre, nebo hardwarovy problem. pokud to
nic nenapise, tak to muze dost dobre byt neco s deskou. s tim jsem mel vetsi
problemy nez s pameti, ale to je mozna jen moje zkusenost. osobne se od
hardwaru snazim drzet co nejdal:)

mk