Zmatený Bind?

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Pátek Prosinec 17 17:41:58 CET 2010

Ahoj, řeším hodně divný problém, u jedné domény mně Bind není schopen
resolvovat MX záznam domény. Přitom by se měl ptát přímo kořenových serverů.
Když jsem se přes dig ptal jiného serveru, tak resolvoval správně a světe
div se, teď to resolvuje i u mě. Netušíte, co bych měl v Bindu zkontrolovat?
Mám totiž obavy, že po jisté době to zase bude mít problém. Podotýkám, že
jsem na tento problém narazil pouze u jedné domény. Jedná se o doménu
list.vyvojar.cz, ale nepředpokládám, že by byla chyba na jejich straně.
Verze Bindu je 9.7.2-P3. Předem díky za odpovědi...

T.K.