caste pady OS

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Sobota Prosinec 18 12:49:03 CET 2010

Co tam je za zdroj? Lze vyloučit jeho vadu? Obzvlášť levný krámy nesnáší
nonstop provoz, ale už jsem viděl problémy i s hodně drahými zdroji.
No a co ten stroj zatížit v konzoli? Třeba několikrát zkompilovat kernel dá
procesoru slušně zabrat. A pokud se na pasivu CPU nebude dat udržet ruka,
viděl bych problém zde. Často vysychá teplovodivá pasta a z vodiče se stává
výborný izolant...