Fedora 14 XDMCP - nefunguje bez nakonfigurovaneho DNS

Jan Kasprzak kas na fi.muni.cz
Pondělí Prosinec 20 08:53:13 CET 2010

Miroslav Pragl wrote:
: no uz jsem se fakt nastval. Zapl jsem si pro ssvuj ucet overovani pres
: ctecku prstu ... a co se asi stane pri prihlaseni pres VNC? Neprihlasim se
: protoze heslo se da zadat az po 3 neuspesnych vyprstenich ctecky. WTF!
: Nebo snad uz konecne Xka umeji NATIVNE pripojit se k session?

	A neni to spis chyba nastaveni v PAMu? Aspon kdyz ja jsem
experimentoval se cteckou, tak to psalo "enter password OR swipe finger"
a fungovala kterakoliv varianta.

-Y.

| http://www.fi.muni.cz/~kas/    Journal: http://www.fi.muni.cz/~kas/blog/ |
Please don't top post and in particular don't attach entire digests to your
mail or we'll all soon be using bittorrent to read the list.     --Alan Cox