ncpmount: Takové zařízení neexistuje v mount(2)

Úterý Prosinec 21 13:14:31 CET 2010

On Tue, 21 Dec 2010, Katerina Bubenickova wrote:

> # insmod ncpfs
> insmod: can't read 'ncpfs': No such file or directory
>
> Nevim, zda by mi modul ncpfs mohl pomoci, a pokud ano, kde ho vubec
> hledat.

# grep ncpfs /proc/filesystems

Pokud to nic nevypíše, tak jádro novellí fs nepodporuje
a musíte ho to naučit. Možná na to máte modul, ale pokud nechcete
zadávat plnou cestu, musíte použít modprobe ne insmod:

# modprobe ncpfs

A pokud ani tohle nepomůže, tak si ten modul asi budete muset zkompilovat.
Odkud je ten balík ncpfs?

--
Pavel Kankovsky aka Peak                          / Jeremiah 9:21        \
"For death is come up into our MS Windows(tm)..." \ 21st century edition /