caste pady OS

Milos Prudek info na prudek.com
Úterý Prosinec 21 14:26:07 CET 2010

On 18.12.2010 12:49, Tomáš Koželuh wrote:
> Co tam je za zdroj? Lze vyloučit jeho vadu? Obzvlášť levný krámy nesnáší
> nonstop provoz, ale už jsem viděl problémy i s hodně drahými zdroji.

Díky za výlet do historie (hrabání ve fakturách, protože nemůžu ten PC
často odpojovat a demontovat).

Zdroj je tam FSP300GTF Fortron 300W. Koupeny v dubnu 2005. Předpokládám
že patří mezi levné krámy. Nonstop provoz snáší už od roku 2005, nicméně
se mohl pokazit. Jakou závadu máte konkrétně na mysli? Připomínám, že po
každém restartu ten počítač zase funguje dalších 17-20 hodin, přičemž
restart neznamená vypnutí počítače - je to jen stisk tlačítka Reset nebo
Alt-SysRq-SUB

--
Milos Prudek
** Do NOT use email for urgent inquiries please **