caste pady OS

Milos Prudek info na prudek.com
Středa Prosinec 22 10:29:44 CET 2010

> tak me napada, utahne to ten zdroj?

Radu let to fungovalo s touto pomalou pasivne chlazenou nVidia kartou a
analogovou PCI TV kartou. Pred mesicem jsem provedl tyto zmeny:

- vymena kitu 2x1GB RAM za kit 2x2GB RAM (ale uz je tam zpatky 2GB)
- pridan jeden pevny disk
- Kubuntu 8.04 nahrazen Linux Mint KDE 9

Myslim ze problem se neobjevil bezprostredne po teto zmene, ale asi az
pote, co jsem provedl posledni zmenu: vymena analogove PCI TV karty za
digitalni PCI TV kartu. Jenze to nevim jiste, protoze hlavni uzivatelka
tohoto pocitace si uz nevzpomene, kdy to presne zacalo. Ja ten pocitac
pouzivam tak 10 minut denne.

Cili jakmile budu mit cas, zacnu menit komponenty s pouzitim rad a
doporuceni, ktere mi laskavi lide zde poradili, a ozvu se s vysledky.

Mimochodem pokusne jsem pocitac zatizil kompilaci jadra Linuxu s
parametrem -j 3 (cili make -j 3), a operacni system se nezhroutil.
Kompilace trvala dejme tomu hodinu, na zahrati CPU tedy bylo dost casu.

--
Milos Prudek
** Do NOT use email for urgent inquiries please **