bash : vygenerovani souboru podle parametru

Petr Podrabsky petrpo na gmail.com
Pondělí Únor 1 14:29:51 CET 2010

Aha, tak to jsem se predvedl :-)

Vcera jsem prevadel delsi script a pak jsem jej ladil. Bojoval jsem s tim
docela dlouho a nepodarilo se mi jej rozchodit, jako tohle jednoduche nic.
Asi verni unava.
Abych sem neposilal cely dlouhy script, tak jsem to hodne zjednodusil,
netestoval a ........ a ono to funguje. Pouceni, priste od jednodussiho ke
slozitejsimu.

Diky

Petr