Meranie zataze servera podla uzivatelov

Martin Tiršel lk na blackpage.eu
Čtvrtek Únor 11 13:23:14 CET 2010

Zdravim,

mam na serveri apache + fcgid + php a kazdy web (alebo skupina webov) bezi
pod zvlast userom. Potreboval by som robit nejake meranie zataze a
statistiky takychto webov, aby som mohol vidiet v jednotlivych
hodinach/dnoch/mesiacoch, kolko %cpu tito uzivatelia spotrebovavaju
(pripadne statistiku aj pre diskove a sietove operacie). Existuje na to
nejaky nastroj? Namerane data potrebujem dalej spracovavat. Ak nie, viete
niekto poradit nejake clanky ohladom tejto problematiky, ktore si treba
nastudovat, aby som bol schopny takyto nejaky meraci nastroj zhotovit?
Predsalen ohladom procesov, vlakien a tej hromady informacii okolo nich
nemam zrovna nejake uchvatne vedomosti :)

--
S pozdravom,
Martin Tiršel