Konverze H264

Oto Buchta tapik na buchtovi.cz
Pondělí Únor 15 08:31:25 CET 2010

Budu trochu jízlivý, ale to je u mne v takových chvílích zvykem:

Po člověku, který se neštítí na Linuxové konferenci, tedy povětšinou lidí,
kteří jsou zapřísáhlými stoupenci hnutí Free Software, kteří řeší i
takové otázky,
jako že je třeba v distribuci Debianu přejmenovat jeden z pěti nejúspěšnějších
OpenSource projektů, Firefox, a to qůli licenci na použití práv jména Firefox,
zeptat, jak překonvertovat kradený film z jednoho formátu do druhého,
bych opravdu neočekával, že si přečte naprosto vyčerpávající manové stránky
k mplayeru/mencoderu, které mají 6162 řádků...