Vhodna predpripravena distribuce pro firewall/mail gateway

Jan Kovar honza na tnx.cz
Úterý Únor 16 12:14:49 CET 2010

> Ucim se spolecne s vami - viz.: http://www.clearfoundation.com/
> ClearOS - maji tam i live demo.. no tak mate z ceho vybirat :)

Tohle uz jsem i vyzkousel. Zklamal me hned zacatek. Nainstaluju system,
ktery se ma spravovat pres webove rozhrani, ale kdyz se spusti ta
administrace a chce se pripojit na localhost, tak skonci connection
timeout. Tak tam byla moznost nainstalovat graficke nastroje, ktera
neudelala nic. Mozna jsem mel jen smulu, ale zaradil jsem tuhle distribuci
do kolonky: Kdyz nenajdu to, co hledam, tak tomu dam jeste jednou sanci.
:-)

Mozna pridam jednu informaci, o ktere nevim, jestli je nebo neni podstatna.
Ja potrebuju ten firewall nainstalovat do Vmware ESXi. Ocekaval bych, ze by
to nemelo mit na funkci zadny vliv. Ale co kdyby?

Honza