Problém s tiskem z firefoxu

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Úterý Únor 16 15:26:48 CET 2010

Libor Chocholaty píše v Út 16. 02. 2010 v 14:27 +0100:

> Jojo tisk z Firefoxu... Ja mam treba pro zobrazovani natvrdo nastaveny
> font DeJaVu Sans, ale pri tisku vzdycky z tiskarny vyleze nejaky patkovy
> Times...
> A velikost vubec neodpovida tomu, co vidim na obrazovce, je to vzdy
> ponekud vetsi, nez by clovek cekal...
>
> Libor

No mě to vždy odpovídá tomu, co ukáže náhled tisku, ale to mi moc platné
není.

Teď jsem ještě vyzkoumal, že na mém vedlejším PC (také s Fedorou 12, ale
32bit) to tiskne dobře. Na svém jsem odinstaloval všechny dodatečné
fonty (takže jsou na obou PC stejné), smazal jsem si profil firefoxu,
čili default a stejně mi to tiskne fonty špatně.

Tedy fonty jsou na obou výtiscích stejné, ale na jednom jsou mezi nimi
špatně rozestupy.

Instaluji si F12 do virtuálu a jdu zkoumat dál.

Náměty jsou vítány.

Pavel