Problém s tiskem z firefoxu

Pavel Lisý pali na tmapy.cz
Středa Únor 17 11:01:51 CET 2010

Adam Pribyl píše v St 17. 02. 2010 v 10:03 +0100:

> Zkoumal bych spis /etc/fonts a ~/.fonts.

V tom /etc/fonts asi problém nebude, protože jsem založil na stejném
testovací účet a tisk v pohodě.

V ~/.fonts mám pouze nahrané nějaké fonty, které jsou natolik jiné, že
jsem je nahrál i do toho test účtu a stále v pořádku.

Jediné co jsem objevil, že tam mám ještě adresář
~/.fontconfig a v něm jakési cache soubory, ale to jsem si včera
netroufl zkusit překopírovat tam, kde mi to funguje a dnes u toho stroje
nesedím.

Dokonce jsem pomocí skriptu yourgnome2 zazálohoval své nastavení a
poměrně úspěšně je přenesl a tisk stále jede OK.

Prozatím je tedy řešením v případě podobných potíží smazat uživatelské
nastavení a začít znovu.

Pokud někdy přijdu na to, čím to bylo, tak dám vědět. Díky všem za
snahu.

Pavel