Zjisteni zapnutosti monitoru

Ludek Finstrle luf na pzkagis.cz
Čtvrtek Únor 18 10:35:16 CET 2010

Ahoj,

  je nejak mozne zjistit stav monitoru v Xech (zda je zapnuty x vypnuty)?
xrandr mi monitory vypisuje dle zapojeni kabelu, ale ja bych potreboval
poznat kdy mam zapnuty jeden a kdy druhy, abych podle toho pomoci
xrandru pustil Xy na spravny "monitor" (lepe receno monitor x televize).

Chtel bych, aby kdyz mam zapnutou jen televizi, aby se Xy zobrazily
na ni a ne na monitoru. Zrcadleni neni pouzitelne, protoze monitor
i televize maji jine rozliseni, velka plocha taky ne, protoze nestoji
vedle sebe, ale pres mistnost).

Graficka kart ATI Radeon HD 3850, Fedora 11 se standardnimi Xy
z distribuce, driver fglrx (ati binarni) 10.1

Predem diky

Luf