Ako urobit z pocitaca nieco ako externy disk s usb

Slavomir lists na zdarma.sk
Středa Únor 24 06:37:31 CET 2010

Vdaka za odpovede, moje googlovanie tiez smerovalo na radic, zatial som
v internetovych obchodoch nic nenasiel, ale musim este poriadne pozriet.
Doporucili mi aj nejjake api framework http://www.linux-usb.org/gadget/
ale este som to nepreluskal :-)
Inak, ak by na toto vlakno natrafil niekto v buducnosti,  - pripojit dva
pc cez usb ide, len treba spravny kabel, nie je to problem.

Je zaujimave, ze vpodstate taka primitivna poziadavka nie je bezne riesena.
Ta bezdratova flaska  bude super, konecne to niekoho napadlo.
Je bezne ze drahsie typy televizorov a dvd prehravacov maju lanku,wifi,
ale  ceny su podstatne vyssie a zase nebudem kupovat novy prehravac,
ked chcem len riesenie k tomu mojmu.

S.F.