jak umravnit firewall pro VOIP?

Zdeněk Prchal prchal na vtdata.cz
Čtvrtek Únor 25 09:09:31 CET 2010

OK, to by bylo řešení. Mě ale vrtá hlavou, jak se tyto pakety mohou dostat do stavu ESTABLISHED, protože podle tohoto by snad neměly? :

ESTABLISHED
A packet which belongs to an existing connection (i.e., a reply packet, or outgoing packet on a connection which has seen replies).

Vím, že SIP jede přes udp, ale podle této definice by to měly být pouze pakety, na které přišla odpoveď! V čem se mýlím?

Zdeněk Prchal