Ako urobit z pocitaca nieco ako externy disk s usb

Miloslav Synek synek na pbtisk.cz
Čtvrtek Únor 25 11:23:34 CET 2010

dobrý den,
těhle usb host-to-host kabelů se ve své době prodávalo docela dost, a
pro některé dokonce
existovala podpora v kernelu (tuším někde od  v.2.4), v těch kabelech
byly nějaké komunikační čipy
které se tvářily jako síťové zařízení. Většinou se prodávalo jako "USB
Laplink" apod.)
Taky jsem s tím kdysi dávno dělal nějaké hokusy pokusy, ale obávám se,
že ukecat ten kabel
aby se tvářil jak např. mass-storage, asi nepůjde.

S pozdravem

Miloslav Synek

Počítače jsou výborným pomocníkem při řešení těch problémů, které by bez
nich vůbec neexistovaly......
Můžeme o tom diskutovat, můžeme o tom vést spory, můžeme s tím dokonce
i nesouhlasit, ale to je tak všechno, co se proti tomu dá dělat.