Nahrada za ActiveX

Peter Urban c0re na inmail.sk
Pátek Leden 1 11:11:46 CET 2010

So streamom nie je problem. Pouzivam zoneminder + send obrazkov na ftp server.
Problemy su len pri prvom nastaveni sietovych parametrov (default nastavene DHCP)
a pri vypadku el. siete je nutne nastavit cas v kamere. (mozno nejaky bug)
Natacanie neriesim, zatial je staticka.

p.

Dňa 31.12.2009 20:55, Pavel Kankovsky  wrote / napísal(a):

> Čistě hypoteticky by z té kamery mohl někudy lézt normální video stream
> (HTTP, RTP), který by bylo možno zobrazovat bez nějakého jejich softwaru.

ZONER PHOTO STUDIO 12 - V OKTOBRI DOZREL ČAS NA UPGRADE !!!