PHP nebo apache zkracuje delku souboru

Jan Naiser lk na tua.cz
Úterý Leden 5 20:13:51 CET 2010

Preji pekny den,

po instalaci serveru (drive debian etch, nyni lenny) se u aplikaci v php,
které na drivejsim stroji bezely bez problemu, objevuje chyba, kdy při
odeslani souboru ze serveru pomoci headers se soubor nestahne na klientovi
(at uz ff nebo ie) cely. Je zajimave, ze stejny kod, který spustim na
lokalnim pc s winxp (Apache/2.2.13 (Win32) PHP/5.2.11) bezi korektne a
stazeni probehne v poradku, soubor je v poradku. Pokud dojde ke stazeni ze
serveru (Apache/2.2.9 (Debian) PHP/5.2.11-0), soubor je vzdy mensi a
nepodarilo se mi vysledovat nejakou zavislost. Pri stejnem souboru je to
ovsem pri mnoha pokusech porad stejna velikost. Zkousel jsem ruzne soubory
se stejnym vysledkem. Vždy mensi, ale porad stejna velikost daneho souboru.

Mel jsem v podezreni php (5.2.6), tak jsem nasel balicek 5.2.11 a updatnul,
ale se stejnym vysledkem. Mozna je nekde neco spatne nastavene, v php nebo
apachi, ale nemuzu uz 3. den prijit na to co a kde. Na jinych serverech (s
debian etch) tohle funguje korektne.

Nenapada nekoho, kde muze byt chyba?

Diky, Honza.