Problemy s qoutou

Miloslav Hájek miloslav.hajek na idea.cz
Středa Leden 6 10:56:58 CET 2010

Odpovim na obe reakce.
Co se tyce findu, predpokladam ze jsem tim mel dohledat onech 80GB, ktere se
proste nekam ztratily. Quota je pustena pouze na svazek /home a uzivatel
nikde nema ani 1kb navic natoz 80GB.
Navic, to je odpoved na druhou reakci.Pokud zkopiruji obsah jeho adresare
jinam stoupne jeho quota prave o to co hodi du a pokud zmenim na nove
zkopirovany dir jiného ownera, tak pak:

repquota -as

UserYYY        --  53260M       0    191G           7168     0     0

coz je takto OK. Takze, ze by male soubory vycerpaly quotu, tak to taky ne.
Ty zalohy jsou velike (cca 10GB a vice), tak me napada, jestli treba kdyz se
nahodou zaloha nepovede a kopirovani spadne, nedojde k tomu, ze quota
zustane zabrana, sic se nedokonceny file z FS regulerne umazne.

MH