PHP nebo apache zkracuje delku souboru

Jan Naiser lk na tua.cz
Středa Leden 6 21:22:15 CET 2010

> A zkousel jste se dival v binarnim prohlizeci/editoru na original a
> pozmeneny soubor kde se to rozejde ? Nemuze to byt treba CR+LF->LF ?

To me taky napadlo. Soubory jsou identicke, jen ten downloadnuty je kratsi.
Az po to ukonceni jsou ok.
Ale jak jsem psal - kdyz obejdu proxynu, probehne ten download v poradku.
Ještě si rikam, jestli neni nejaka chyba v hlavickach, ktere se v php
odesilaji ohledne spesifikace cache atd., jestli tohle nemuze sehrat za
nejakych okolnosti svou roli.

Zkousel jsem stahnout soubor na jiné siti, taky s proxy (squidem) a tam to
probehne korektne. Rozdil je v distru - oba servery debian, ale chybuje mi
to na lenny a korektne to přes squid projde v etch.

Honza.