Změna root hesla kýmkoliv

Petr Šobáň soban na soban.cz
Čtvrtek Leden 7 19:25:15 CET 2010

Dne 7.1.2010 18:26, David Česal napsal(a):
> Dobrý den,

> Je možné se tomuto jednoduchému postupu bránit v případě, že má útočník
> fyzicky přístup ke stroji?
> Napadá mne jen zaheslování samotného zavaděče.

Nedá, zaheslování zavaděče nepomůže, vlezem do biosu a nabotujeme z DVD
atd..

Pokud to chceš mít 100% musíš fyzicky zabespečit PC aby se do něj
fyzicky nedalo dostat a vynulovat BIOS (pak už si ho nastaví, nebo
vytáhne HDD....)

Potom zaheslovat BIOS povolit boot pouze z vnitřního HDD, zaheslovat
zavaděč.

Některé charaktery jsou nezlomné, protože jsou pružné.
		-- Lec