kppp - pppd - GPRS - vodafone

Milos Prudek prudek na bvx.cz
Sobota Leden 9 21:36:19 CET 2010

Téměř se mi podarilo připojit Kubuntu Karmic Koala k internetu pomocí
GPRS/Edge. Téměř.

- Telefon a PC jsou spárované a lze poslat foto z PC do telefonu pomocí
kbluetooth.

- rfcomm bind 0 <hw addr> <channel> vytvořil /dev/rfcomm0

- kppp (spuštěný jako běžný uživatel, nikoliv via sudo) vytočí telefon, spustí
pppd, nastaví routing.

- ping na bránu Vodafone funguje

problem 1) ping ven, např. na IP adresu  77.75.72.3 (to je seznam.cz)
nefunguje

problem 2) /etc/resolv.conf ani /etc/ppp/resolv.conf nezíská DNS servery,
ačkoliv mám nastaveno usepeerdns v /etc/ppp/options i "DNS Configuration
Automatic" v KPPP.

Kde dělám chybu?

--
Milos Prudek
** Do NOT use email for urgent inquiries, please **