SquirrelMail plugin local_autorespond_forward

Jan Volesak volesak na aristia.cz
Úterý Leden 12 10:03:31 CET 2010

Dobrý den,
doposud jsem v SquirrelMailu používal vacation plugin, nyní je na světě local_autorespond_forward a mám s ním podobné problémy jako s vacation, kde jsem ovšem nalezl řešení.
 Jde o to, že se mi nespouští inicializace vacation.db. Všechny potřebné soubory se vygenerují a jsou v pořádku. Když ručně pustím:
sudo -u uzivatel /usr/bin/vacation -I
je autoresponder funkční. Když z rozhraní vypnu autoresponder, smaže se korektně vacation.db a autoresponder přestane být funkční. V config.php local_autorespond_forward pluginu je to snad správně:
$www_initialize = '/usr/bin/sudo -u ###USERNAME### /usr/bin/vacation -I';

Evidentně se ale nespouští. V sudoers mám to, co jsem používal u vacation pluginu:
Runas_Alias     POPMAIL = ALL, wwwrun, uzivatel
wwwrun  ALL=(POPMAIL) NOPASSWD: /usr/bin/vacation

Díky za nakopnutí správným směrem.
Honza Volešák