Certifikát a čtečka České spořitelny v linuxu

Petr Klima petr.klima na sobriety.cz
Pondělí Leden 18 10:57:49 CET 2010

Jestli se nepletu, tak třeba u ČSOB chce tato věcička nejen MS Windows,
ale přímo MS IE, protože to používá nějakou ActiveX komponentu. Takže
vám přeji hodně štěstí, ale moc šancí tomu nedávám, třebaže bych se rád
mýlil.

PK