Certifikát a čtečka České spořitelny v linuxu

Petr Jandl jandl na knihovnahk.cz
Pondělí Leden 18 11:24:11 CET 2010

Je-li to osobní účet www.mbank.cz
Prihlaseni sice jen 2 kody a autorizace SMS ale co vic chtit? (tedy
pokud clovek nema v mobilu SMS s jmenem a heslem do banky :-D)
Pro zivnostniky maji taky ucet ale pro pravnicke osoby zatim myslim nic :-(

Hlavne ten prechod vyplnim formular na netu a pockam az se ozve kuryr
tomu podepisu smlouvu a dnes uz pocitam do tydne mam ucet aniz bych
musel nekde behat :-D

PJ

P.S.
V linuxu jsem vlastne ty stranky nezkousel ale s ohledem na to ze to je
jen https myslim ze nema byt v cem problem