Re: Certifikát a čtečka České spořitelny v linuxu

Tomáš Krbec tomas.krbec na gmail.com
Pondělí Leden 18 12:32:32 CET 2010

Pro mne je to v každém případě zhoršení té služby. Buď si budu muset
nechat posílat SMS na služební mobil (což se mi nechce), nebo budu
muset doma opatrovat nějaký windows :-)

Zjistil jsem, že spořitelna má čtečku GemPC Twin a podle
http://www.abclinuxu.cz/hardware/prislusenstvi/podle-sbernice/usb/ctecky-smart-card/gempc-twin
v linuxu funguje.

Tak ještě jestli ten Servis24 jí uvidí v linuxu :-)

S pozdravem
Tomáš Krbec