Postfix - smtpd_peer_init: address not listed

Zdenek Janis zdenek.janis na brajan.cz
Pondělí Leden 18 15:14:59 CET 2010

Dekuji,
muj mailserver, respektive jeho IP je jen na jednom blacklistu a to:
ips.backscatterer.org a ten se mi jevi jako divny/neverohodny a ignoruji
to. Nicmene black list na muj mailserver by se mel uplatnovat na
odesilanou postu, nikoliv na prichozi, nebo se mylim?!

GreyList by musel bezet na mem serveru, protoze se jedna o prichozi
maily a to zcela urcite nebezi.

Taky to vidim na neco spatne nastaveneho u odesilatele, uz jen to ze
nesedi IP a reverzni zaznam s predstavenim se jejich postovniho serveru,
jen se to tezko dokazuje...

Nicmene, za vinu to je davano me, kdyz jim to na seznam.cz chodi a na
muj mailserver ne...

--
S pozdravem
                  Zdenek Janis