mass storage se odpojuje

Milos Prudek prudek na bvx.cz
Úterý Leden 19 16:23:46 CET 2010

Dne Tuesday 19 of January 2010 14:42:16 Vladimir Naprstek napsal(a):
> S takovýmhle odpojováním jsem se setkal v případě, že USB port nestačil
> napájet zařízení. Proč zrovna 10min. nevím. U napájení mi to dělalo
> častěji.

Zajímavá odpověď. Ten Canon HF10 musí být - dle pokynů Canon - připojen na
napájecí adaptér, když se mají přenášet filmy do PC. Skutečně dokud není
Canon připojen na napájecí adaptér, tak Linux (ani Windows) žádné mass
storage zařízení nedetekuje.

To na jedné straně znamená že USB port nemusí napájet zařízení - dělá to
napájecí adaptér. Na druhé straně možná USB hlásí Linuxu že nestíhá
napájet??? Je to možné?

Právě jsem přenesl celý obsah videokamery, 16 GB, bez odpojení, tzn. že
spojení vydrželo 30 minut. Minulý týden ale typicky padalo každé 3-5 minut.

--
Milos Prudek