Re: Certifikát a čtečka České spořitelny v linuxu

Tomáš Krbec tomas.krbec na gmail.com
Středa Leden 20 10:26:18 CET 2010

Zdravím,

zkušebně jsem klikl na odkaz v SERVIS24 pro přihlášení certifikátem.
Začly se stahovat nějaké JAR soubory, ale i jedna dll knihovna, takže
to vypadá, že bez windows to skutečně nepůjde.
Ombudsmanovi jsem napsal, uvidím.

Díky za pomoc

S pozdravem
Tomáš Krbec