Gnome a windows share

Martin Tiršel lk na blackpage.eu
Středa Leden 20 14:19:26 CET 2010

Takze odpoviem si ciastocne sam:

1.) problem v libsmbclient 2:3.4.3-2, stiahnutie
libsmbclient_3.4.4~dfsg-1_amd64.deb zo SIDu a nasledna instalacia, problem
vyriesila, odteraz mozem prechadzat windows shares

2.) stale som neprisiel na to, ako nautilus pripoji konkretnu smb lokalitu
(a teda ju zobrazuje ako ine zariadenie, napr. usb disk). Nieje to bezny
mount, gvfs-mount tiez nie, mimochodom k tomuto su nejake bugreporty:
gvfs-mount smb://SERVER/Studio/
Error mounting location: volume doesn't implement mount

a o inom neviem alebo ma nenapada, ako by to mohlo fungovat. Tusi niekto,
ako nautilus "namountuje" nejaku lokalitu a zaroven hodi link na Desktop?
Ci to spracovava nejako interne alebo to dosiahnut z commandlajny. O
moznosti normalneho mountu, treba aj do fstab viem, ale jedna sa mi cisto
o gnome a nautilus, ako to spracovava.

--
S pozdravom,
Martin Tiršel