Re: Certifikát a čtečka České spořitelny v linuxu

Tomáš Krbec tomas.krbec na gmail.com
Čtvrtek Leden 21 10:52:25 CET 2010

Zdravím,

tak ombudsman spořitelny mi odpověděl v tom smyslu, že jejich řešení s
certifikátem pokrývá 95% PC v čechách a proto se minoritními
platformami nebudou zabývat. Také bylo zajímavé, jak obhájil cenu
320Kč za každoroční obnovu certifikátu, prý je nakupují od největší CA
v čechách a cena je daná tím, kolik za něj chce ta CA.

Díky všem za ochotu, do května se mi snad podaří vylosovat jinou vhodnou banku.

S pozdravem
Tomáš Krbec