Debian testing a network-manager

Martin Tiršel lk na blackpage.eu
Čtvrtek Leden 21 12:31:49 CET 2010

Zdravim,

vie niekto, ako tato obludnost funguje? Mam v /etc/network/interfaces
nastavenu manualne IPcku a spol, do /etc/resolv.conf som zadal DNS
servery, ale po kazdom restarte je resolv.conf prepisany a v nom:

# Generated by network-manager

A to je cely obsah tohto suboru, vymaze mi povodne DNS. Ak na to idem cez
GNOME, tak System -> Administration -> Network settings, prepnem na tab
DNS, odomknem, zadam DNS, zavrem, restart, DNS zasa fuc. Ak dam System ->
Preferences -> Network connections, mam tam ifupdown (eth0) a last used je
'never', pritom ikonka network managera vedla hodin hlasi, ze je aktivne
prave ifupdown (eth0). Samozrejme v Network connections ak kliknem na dane
spojenie, nieje mozne ho Editovat, je to zrejme nejako automaticky
vytvorene. Takze s kazdym restartom musim manualne nastavovat resolv.conf,
vie niekto co s tym?

Zaujimave je, ze mam 2 HW totozne compy, na jednom som rozbehal Debian
testing a tam mi resolv.conf drzi. Disk som naklonoval na tento druhy PC a
tam mi robi prave tento problem :/ 100% totozna instalacia, 100% totozny
HW, jediny rozdiel bude len ina MAC adresa.

--
S pozdravom,
Martin Tiršel