jak donutit mountall.sh aby pockal na usb disk pri bootu?

Slávek Banko slavek.banko na axis.cz
Neděle Červenec 4 14:52:16 CEST 2010

> neni to disk na kterem je root. root je na flash, disk potrebuji
> namountovat pred startovanim daemonu aby meli kam zapisovat.
>
> mk

Jasně. Ale uvedený parametr způsobí, že při startu v ramdisku (kde již
obvykle jsou inicializovány i externí usb disky) uvedenou dobu počká, aby
zařízení měla dost času na své "probuzení" a další bootování mohlo
pokračovat v pořádku. Takže to vyčkání by mělo dát dost času i tomu
vašemu disku, aby byl připravený, než bude init pokračovat démony.

Poznámka: Sám jej někde používám kvůli vyčkání na scsi diskové pole, které
také s rootem nemá nic společného. Ale potřeboval jsem, aby bylo
připravené ještě před detekcí lvm.

Slávek