iPAQ 39xx a Angstrom - cannot open root device "mmcblk0p2"

Adam Pribyl pribyl na lowlevel.cz
Sobota Červenec 10 12:24:19 CEST 2010

On Fri, 9 Jul 2010, Miroslav Pragl wrote:

> Ahoj,
> tise doufam ze zde naleznu nekoho se zkusenostmi s linuxem na handheldu.
>
> Dostal se mi do ruky stary iPAQ 3950. Ze stranek
> http://www.angstrom-distribution.org/ jsem si vygeneroval/stahl prislusnou
> image, k tomu loader haret-0.5.2.exe.

Na stare zarizeni bych pouzil spis starsi distribuci familiar:
http://familiar.handhelds.org/#whatis

angstrom je sice jeji nasledovnik, ale vznikl i proto, aby to stare nechal
za sebou. Nicmene familiar obrazy jsou snad stale k dispozici. Sam ho
pouzivam jiz roky na HP Jornada 720 podle zasady - kdyz to funguje tak na
to nesahej. :)

> MP

Adam Pribyl